آموزش نصب موبایل سکیوریتی ESET

8

مراحل ثبت و فعال سازی لایسنس موبایل سکیوریتی ESET

1- لایسنس برنامه ؛ داخل بسته نرم افزار می باشد .
2- جهت ثبت لایسنس و دریافت Username و Password لازم است لایسنس خود را در وب سایت ESET به آدرس eset.im/register  رجیستر نمائيد.
دقت فرمائید اطلاعات خود را بدرستی وارد نمائید.
3- پس از ثبت لایسنس eset، Username و Password نرم افزار به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد .
4- جهت فعال سازی نرم افزار Username و Password را در نرم افزار وارد نمائید.

نحوه نصب آنتی ویروس Eset برای تبلت و موبایل سکیوریتی

قبل از نصب و اجرای ، فایل نصب نرم افزار ، مطمئن شوید که در تنظیمات دستگاه خود ، امکان نصب برنامه های خارج از Google Play را فعال کرده باشید .


1- از طریق file manager تلفن همراه یا تبلت  ، فایل برنامه را اجرا کنید .

2-  مراحل نصب را به  ترتیب زیر پیش روید ، تا نصب برنامه تکمیل شود .

پس از نصب برنامه را اجرا نمایید و تنظیمات اولیه آن را به شرح زیر انجام دهید :

گزینه Accept را انتخاب نموده و وارد مرحله بعدی شوید .

3- آیکون ESET را انتخاب کنید  ، تا برنامه اجرا شود .

در اینجا مراحل نصب پایان یافته و باید Username , Password را که از سایت گرفته اید ، جهت فعال سازی برنامه ، در برنامه وارد نمایید .

بر روی گزینه Activate Now کلیک کنید برای فعال کردن Username و Password خود گزینه Activate Using a Username and Password را انتخاب کنید.

4- در صفحه ظاهر شده Username و Password خود را وارد کنید دکمه Active را بزنید.

5- بعد از فعال سازی وارد آیکون eset شوید و Security Risk را انتخاب کنید. در این مرحله موارد امنیتی برنامه را باید تعیین و فعال کنید .

6-با استفاده از گزینه  Enable SIM matching  ، می توانید تعیین نمایید که دستگاه شما با چه سیم کارتهایی کار کند و آنتی ویروس فقط اجازه استفاده از سیم کارتهای تعریف شده در این قسمت را به دستگاه می دهد .

ابتدا این قابلیت را با گزینه Enable SIM matching فعال کرده و سپس با استفاده از گزینه Define trusted SIM Card ، مانند شکل زیر ، مشخص می کنید که چه سیم کارتهایی می توانند در دستگاه شما نصب و استفاده شوند .

در تصویر زیر سیم کارتهای مجاز را تعیین می نمایید .

7-در این قسمت برای دستگاه خود رمز عبور قرار می دهید.

حتما رمزی را تعیین کنید که فراموش نمی کنید .

در اینجا می توانید سطح عملکرد رمز عبور را تعیین نمایید . بدین ترتیب در صورت اعمال تغییر در هر یک از تنظیمات زیر ، برنامه بدون گرفتن رمز عبور ، کار نمی کند .

با فعال کردن گزینه زیر ، شما Eset را بعنوان Admin گوشی قرار می دهید ، تا بر کلیه عملکردهای و برنامه های دستگاه نظارت داشته و امنیت دستگاه شما را بطور کامل تامین نماید .

با زدن گزینه Activate در تصویر زیر ، کلیه تنظیمات امنیتی که تعیین کرده اید بر روی دستگاه شما فعال می شود.

8- برای اینکه مطمن شوید تمام مراحل را کامل انجام داده اید ، وارد آیکون ESET شوید گزینه Maximum Security ظاهر می شود.

پس از مراحل فوق ، شما باید حداقل یک نفر را بعنوان دوست مورد اطمینان خود در قسمت Trusted friends برنامه معرفی و تعیین نمایید .

این اقدام بسیار ضروری می باشد ، چون در صورتیکه رمزعبور خود را فراموش کنید ، تنها را برای بازیابی رمز عبور ، استفاده از Trusted friends می باشد .

برنامه را باز کنید و گزینه Anti-Theft را انتخاب نمایید .

گزینه Add from contacts را انتخاب نمایید ، در صورتیکه تلفن مورد نظر را در گوشی خود ذخیره کرده اید ، وگرنه با استفاده از گزینه ” چمع ”  ” + ” در بالای صفحه سمت راست ، بطور دستی می توانید اسم و تلفن فرد مورد نظر را وارد نمایید .

در اینجا نام و تلفن فرد مورد نظر را وارد نمایید .

جهت بازیابی رمز عبور خود ، باید از قابلیت  Trusted friends استفاده کنید . بدین منظور باید از موبایل فردی که در این قسمت وارد کرده اید ، یک SMS با متن زیر به دستگاه خود ارسال کنید :

eset remote reset

سپس رمز عبور شما پاک خواهد شد.