پنج دلیل برای اینکه باید سریال Lucifer را ببینید!

112

[views]

با معرفی سریال Lucifer و پنج دلیل برای تماشای آن در خدمت شما هستیم. انتخاب یک سریال جدید برای تماشا کردن با ریسک همراه است. شما باید در مورد آن و همه‌ی شخصیت‌های آن مطالعه کنید، تریلرهای آن را تماشا کنید، تحقیقاتی را در مورد آن انجام دهید، ببینید که سریال مورد نظر دارای چند فصل است و هر فصل دارای چند قسمت است.

دلیل اینکه باید یک سریال خوب انتخاب کنیم این است که هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم چند هفته از عمرمان را صرف تماشای یک سریال افتضاح کنیم.

در دوران کرونا خیلی از ما نیاز داریم یک سریال درجه یک ببینیم. یکی از این سریال‌ها، سریال Lucifer است. این سریال قرار است شما را مجذوب خودش کند، مخصوصا شخصیت اصلی که شما را کملا غافلگیر می‌کند.

در ادامه پنج دلیل برای تماشای سریال Lucifer ذکر کرده‌ایم که می‌توانند شما را به دیدن این سریال ترغیب کند.

1. لوسیفر قلب شما را تصاحب خواهد کرد

همه می‌دانند که شیطان قرار است ذاتاً جذاب باشد، اما نحوه به تصویر کشیده شدن لوسیفر در این سریال باعث به وجد آمدن شما می شود. ماهیت او باعث می‌شود که قلب هرکسی را تصاحب کند. او قدرت این را دارد که درونی‌ترین خواسته‌های مردم را بیرون بکشد و اعتماد به نفس شدید او باعث می شود که او را دوست داشته باشید. همه‌ی این‌ها، امروز، او را به یکی از جذاب ترین شخصیت‌های تلویزیون تبدیل می‌کند. این سریال فقط به خاطر شخصیت بسیار جذابش هم ارزش تماشا کردن را دارد.

2. شخصیت‌پردازی خوب سریال

کاملا مشخص است که سریال حول محور لوسیفر می‌چرخد؛ اما شخصیت‌های دیگری هم در سریال حضور دارند. شخصیت‌پردازی‌های سریال فوق‌العاده است و شما در طول سریال با بعدهای مختلف شخصیت‌ها مواجه میشوید. همه‌ی شخصیت‌ها در این سریال یک فرق اساسی با شخصیت‌های خسته‌کننده و کلیشه‌ای که ما به تماشای آنها عادت کرده‌ایم دارند.

3. داستان بسیار جذاب

شیطان جهنم را ترک می کند و برای تعطیلات به لس آنجلس می آید. سپس او کارآگاه کلوئی را ملاقات می‌کند و در حالی که با مشکلات خانوادگی آسمانی خودش کنار می‌آید، به او کمک می کند تا پرونده‌های قتل را حل کند. ناگفته نماند، وی در طول سریال تلاش می‌کند تا با طرف انسانی خود هم وارد رابطه شود. این سریال چشم انداز کاملاً جدیدی از جهنم، بهشت​​، فرشتگان و حتی شیطان به شما می‌دهد. 

4. طنزپردازی شگفت‌انگیز سریال

Lucifer با استفاده از استعداد خدادادی خود، به کاراگاه کمک می‌کند ​​تا کوچکترین نکات را از ذهن مردم برای کمک به حل قتل‌ها بیرون بکشد. بله، شیطان در شهر لس آنجلس زندگی می کند و پرونده های قتل را حل می کند. شاید وقتی شخصی فقط از روی اسم سریال بگوید این یک سریال در مورد شیطان‌پرستان است که معمولاً کارهایی برای مردی شاخ‌دار انجام می‌دهند، منطقی به نظر برسد، اما هیچکس هرگز به این فکر نمی‌کند که شیطان به اداره پلیس برای حل جنایات کمک کند. این طنز سریال را جذاب می‌کند.

5. لهجه ‌جذاب لوسیفر

نحوه صحبت کردن لوسیفر شما را شیفته‌ی او می‌کند. شخصیت لوسیفر یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های تلویزیون است و لهجه انگلیسی او این جذابیت را چند برابر می‌کند. و درست وقتی که شما فکر می‌کنید لوسیفر نمی‌تواند جذاب‌تر از این باشد؛ او شما را با مهارت‌های پیانو زدن و خوانندگی‌اش شگفت‌زده می‌کند.

در انتها اگر به دنبال یک سریال مفرح می‌گردید، حتما سریالLucifer را در لیست تماشای خود قرار دهید.

منبع