آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس آویرا

34

پیش نیازهای نصب آنتی ویروس آویرا نسخه خانگی

1- در صورتی که آنتی ویروس دیگری روی سیستم شما نصب می باشد از طریق Add Remove Program آن را حذف نمایید
2- ساعت و تاریخ سیستم را  چک و در صورت لزوم تنظیم نمایید
3- شما برای رجیستر نمودن مجوز خود نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
4- بهتر است تا اتمام مراحل نصب Firewall سیستم را غیر فعال نمایید
5- همچنین شما میتوانید فایل مربوط به آنتی ویروس خود را از این www.avira.com و یا از داخل cd روی سیستم مورد نظر کپی و اجرا نمایید ، محصولات خانگی  به دو صورت Avira Premium Security Suite و یا  Avira Antivir Premium می باشد.6- در طول مراحل نصب باید ارتباط اینترنت را برقرار کنید.

شروع به نصب آنتی ویروس آویرا نسخه خانگی

بسته به محصولی که خریداری نمو ده اید روی آیکون آن کلیک نمایید  و مراحل را مطابق تصاویر زیر انجام دهید:

در این مرحله شماره سریال محصول خود را که در داخل جعبه میباشد (activation code)و یا آن را از طریق ایمیل دریافت نمو ده اید را وارد نمایید

در این مرحله باید مشخصات خود را  وارد نمایید (نام و نام خانوادگی ، آدرس ایمیل  و کشور حتما باید وارد شود)

در این مرحله شما محصول را با مشخصاتی که وارد نمو ده اید رجیستر کرده اید

مراحل بعدی را با انتخاب کلید next تا پایان ادامه دهید بعد از اتمام مراحل نصب سیستم را restart نمایید. در صورتی که اطلاعات ایمیل را درست وارد کرده باشید ایمیلی از شرکت آویرا مبتنی بر تایید ثبت محصول و همچنین اطلاعات ورود به سایت کاربران در سایت آویرا دریافت خواهید نمود.

همچنین بعد از نصب آنتی ویروس بهتر است در مسیر نصب آنتی ویروس وارد شوید و فایل HBEDV.KEY را که به منزله لایسنس شما می باشد کپی کرده و برای راحتی کار نصب در مراحل بعدی نگهداری نمایید.

مسیر فایل معمولا به صورت زیر می باشد

C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\hbedv.key

در صورتی که سیستم عامل خود را تعویض نمایید و یا بنا به هر دلیلی نیاز به نصب آنتی ویروس داشته باشید می توانید در مرحله وارد نمودن لایسنس از لینک hbedv.key استفاده نمایید.

نحوه تعویض و به روز رسانی لایسنس آنتی ویروس آویرا

در صورتی که اعتبار مجوز برنامه شما به اتمام رسیده است ، لازم است نسبت به تعویض مجوز خود و تمدید آن اقدام نمایید. به همین منظور روی آیکون آویرا در System Tray دو بارکلیک نمایید و سپس مطابق شکل زیر از منوی Help گزینه License Management را انتخاب و مراحل را دنبال نمایید و سپس فایل تمدید لایسنس را که به نام HBEDV.KEY میباشد  را انتخاب نمایید.