۱۰ گوشی پرفروش هفته اول سپتامبر در آمریکا اعلام شدند

3

[views]

در یک گزارش جدید از Counterpoint (که توسط The Elec پوشش داده شده است) یک لیست جدید از ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در هفته اول ماه سپتامبر در سراسر ایالات متحده آمریکا منتشر شده است که در ادامه این مطلب نگاهی به آن خواهیم انداخت.

این لیست جدید از ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش هفته اول ماه سپتامبر در ایالات متحده آمریکا، تعداد دستگاه‌هایی که بین تاریخ ۳۱ آگست سال ۲۰۲۰ میلادی برابر با ۱۰ شهریور ماه سال جاری هجری شمسی تا ۵ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور ماه به فروش رسیده‌ند را مشخص کرده است. قابل توجه‌ترین و مهم‌ترین چیزی که می‌توانیم از این لیست متوجه شویم، این است که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند به سلیقه مردم ایالات متحده آمریکا به هیچ وجه تنوع بالایی ندارند و به عبارت دیگر، کاربران و مشتریان گوشی‌های هوشمند در این کشور به هیچ وجه اهل تنوع طلبی و امتحان کردن برندهای مختلف نیستند. زیرا گوشی‌های آیفون اپل پرتکرارترین گوشی‌ها در این لیست هستند و ۵ گوشی از ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در هفته اول ماه سپتامبر در ایالات متحده آمریکا را به خودشان اختصاص داده‌اند.

سه گوشی برتر این لیست، هر سه جزو گوشی‌های آیفون شرکت اپل هستند. گوشی‌های هوشمند iPhone 11, iPhone 11 Pro Max و همینطور iPhone SE ۲۰۲۰ با وجود این که مدت زمان بسیار زیادی از عرضه آن‌ها سپری شده، هنوز هم شاهد فروش بسیار زیاد و بالایی در بین گوشی‌های هوشمند مختلف بازار هستند. به طوری که صدر جدول ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش هفته اول ماه سپتامبر سال جاری میلادی را نیز اکنون به خودشان اختصاص داده‌اند. علاوه بر این، اپل با گوشی‌های هوشمند iPhone XR و iPhone 11 Pro جایگاه پنجم و ششم این جدول را نیز اکنون به خودش اختصاص داده است تا در مجموع، شمار گوشی‌های این شرکت در این لیست به پنج عدد برسد. به طور خلاصه باید بگوییم که اساسا هر گوشی هوشمندی که شرکت اپل هنوز در حال تولید کردن و ساختن می‌باشد و تولید آن هنوز متوقف نشده است، در این لیست حضور دارد. و با این نکته، روز به روز در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه سری iPhone 12 از شرکت اپل هستیم.

اما به جز عملکرد شگفت انگیز اپل در لیست ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش بازار در هفته اول ماه سپتامبر، شرکت سامسونگ هم عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده است که اگرچه به اندازه اپل شگفت انگیز نیست، اما هنوز هم عملکرد کاملا عالی و خوبی محسوب می‌شود. از بین گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، Galaxy Note20 Ultra 5G، Galaxy Note20 5G به همراه Galaxy S20 5G نیز در این لیست حضور دارند. این سه گوشی هوشمند پرچمدار به ترتیب جایگاه‌های چهارم، هشتم و نهم را در این لیست به خودشان اختصاص داده‌اند. گوشی هوشمند Samsung Galaxy Note20 همچنان فروش بالایی دارد و همچنین ارزان قیمت‌ترین مدل در بین لاین آپ سری Galaxy S20 نیز فروش خوبی دارد. علاوه بر این، ما پیش بینی می‌کنیم که گوشی هوشمند جدید Samsung Galaxy S20 FE یا همان Fan Edition سابق که به عنوان یک مدل مقرون به صرفه از این لاین آپ پرچمدار عرضه شده است نیز با استقبال گسترده و زیادی از سوی کاربران و مشتریان احتمالی این گوشی در ایالات متحده آمریکا مواجه شود؛ مخصوصا با این تنوع رنگی بسیار زیادی که شامل انواع و اقسام رنگ‌های مختلف می‌شود و می‌تواند سلیقه عده بسیار زیادی از کاربران را پوشش دهد تا در فصل تعطیلات گوشی مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشند.

Counterpoint که اقدام به جمع آوری و منتشر کردن لیست ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش هفته اول ماه سپتامبر کرده است، تخمین می‌زند که سامسونگ ممکن است یک پروموشن در مقیاس بسیار بزرگ به وجود بیاورد تا از کاهش پیدا کردن فروش گوشی‌های هوشمند خود جلوگیری کند. و در نهایت، شرکت LG نیز دو نماینده جدید در بین ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش هفته اول ماه سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی در آمریکا در این لیست دارد که LG Stylo 6 به همراه LG K51 هستند که به ترتیب جایگاه هفتم و دهم را در این لیست به خودشان اختصاص داده‌اند. علاوه بر این، هر دو این گوشی‌های هوشمند به ترتیب در بازه قیمت میان ۲۰۰ دلار و زیر ۱۰۰ دلار هستند. به طور کلی، حضور شرکت LG در بازار گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده آمریکا حول محور گوشی‌های میان رده و پایین رده جریان دارد و با وجود این که گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز معمولا فروش خوبی در این کشور دارند، اما به هیچ وجه به پای فروش پرچمدارهای سامسونگ و اپل نمی‌رسند.

لیست کامل ۱۰ گوشی پرفروش هفته اول ماه سپتامبر در ایالات متحده آمریکا به ترتیب زیر است:

  1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone 11 Pro Max
  3. Apple iPhone SE ۲۰۲۰
  4. Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G
  5. Apple iPhone XR
  6. Apple iPhone 11 Pro
  7. LG Stylo 6
  8. Samsung Galaxy Note 20 5G
  9. Samsung Galaxy S20 5G
  10. LG K51

منبع: آرادمگ