فصل 6 بهتره با ساول تماس بگیرید

7

[views]

فصل آینده سریال ” بهتره با ساول تماس بگیرید ” فصل پایانی این مجموعه که پیش درآمد سریال ” برکینگ بد” می باشد، خواهد بود.

و این بدان معنا می باشد که نحوه روایت داستان برکینگ بد در مورد کاراکتر جن (ساول سابق) تغییر خواهد کرد و این به نوعی سنت شکنی می باشد.

سریال ” بهتره با ساول تماس بگیرید ” با زندگی جدید و پس از فرار ساول گودمن، پس از اتفاقات برکینگ بد، آغاز گردید، در نقطه ای که کاراکتر ساول ، نام جن (Gene) را روی خود گذاشته و در فروشگاه سینابون در اوماهای نبراسکا زندگی می کند . و در واقع سازندگان سریال، هر فصل را با اشاره ای به زندگی جدید ساول (در قالب سیاه و سفید) شروع کرده اند و در ادامه هر فصل دیگر از آینده ساول داستانی روایت نمی کنند .و طرفداران مجبور بودند تا سال بعد منتظر بمانند تا با نکته جدیدی از زندگی آینده ساول روبرو شوند .

در واقع سازندگان سریال در ۵ فصلی که تاکنون ساخته اند کاملا مرموز آینده ساول را به تصویر کشیده اند.اما با توجه به اینکه فصل بعدی، یعنی فصل ششم ” بهتره با ساول تماس بگیرید ” فصل پایانی خواهد بود، دیگر نمی توانند بر همین منوالی که تاکنون داستان را روایت کرده اند ادامه دهند .

داستان جن در فصل پنجم اشاره ای به الماس هایی داشت که معلوم نیست از کجا آمده اند و راننده تاکسی که او را در محل کار جدیدش شناخت،در ۱۰ دقیقه بیان شد و باید داستان مفصلی برای پایان دادن به آن بیان شود .