نسخه 4K واقعی فیلم های «هابیت» و «ارباب حلقه ها»

92

[views]

طرفداران دو سه‌گانه‌ی «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون باید تاریخ ۳۰ نوامبر را در تقویم خود علامت بزنند. زیرا در آن روز می‌توانند فیلم‌های محبوب خود را با کیفیت صوتی و تصویری بالاتر ببینند.نسخه‌های 4K رسمی هر ۶ فیلم با نظارت کامل پیتر جکسون ساخته شده‌اند

شاید شما نسخه‌های 4K سه‌گانه‌ی The Lord of the Rings را در اینترنت دیده باشید. اما هیچ‌کدام از آن نسخه‌ها، نسخه‌ی 4K واقعی آن سه فیلم نیستند و توسط استودیو رسمی تولید نشدند. در حقیقت آن نسخه‌ها با استفاده از آپ‌اسکیل به وجود آمدند و پیشرفت تصویری چندانی نسبت به نسخه‌ی Full HD 1080P ندارند. ولی اکنون شرکت برادران وارنر می‌خواهد نسخه‌ی 4K رسمی و ریمسترشده‌ی فیلم‌های «ارباب حلقه ها» و «هابیت» را تقدیم مخاطبان کند. در این نسخه‌ی جدید با کیفیت تصویری و صوتی بالاتر نسبت به تمام نسخه‌های پخش‌شده از این فیلم‌ها تا امروز روبه‌رو هستیم. در نتیجه اگر قصد بازبینی سه‌گانه‌ی درخشان پیتر جکسون را دارید، بهتر است چند هفته صبر داشته باشید.

نسخه‌های 4K Ultra HD هر ۶ فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» در تاریخ ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) عرضه می‌شوند. در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی هم برادران وارنر یک کالکتورز ادیشن باکیفیت و زیبا را عرضه می‌کند که شامل هر ۶ فیلم با همین کیفیت می‌شود. البته محتواهای فیزیکی و ویدیویی آن پکیج که «کالکشن سرزمین میانه» نام دارد، به مراتب بیشتر از بسته‌های نسخه‌ی بلوری 4K Ultra HD سه‌گانه است.

نسخه‌ی بلوری 4K Ultra HD سه‌گانه‌ی The Lord of The Rings با قیمت ۸۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و قیمت نسخه‌ی بلوری 4K Ultra HD سه‌گانه‌ی The Hobbit برابر با ۷۹.۹۹ دلار است.

منبع : زومجی